2018. 03. 13.

Dieter Bohlen

Volt itt már Modern Talking, Thomas Anders, de maga Dieter Bohlen még nem. Lehet szeretni, lehet utálni, de azt azért be kell ismerni (nekem nem, én tudom), hogy valamit nagyon tud, hiszen a maga idejében évről évre ontotta a slágereket, s  több, mint 35 éve már, hogy nem vesztek dalai a homályba. 
Énekes, dalszerző, producer, számos arany - és platinalemez tulajdonosa, szerintem Ő sem tudja, hogy mennyi is az az annyi. 
A Modern Talking után a Blue System-el próbálkozott, s egészen a '90-es évek második feléig 13 albummal jelentkezett. De mindezt csak azért, hogy ismét szabad utat adjon a Modern Talking nagy visszatérésének még '98-ban, vagyis pontosan 20 éve. Persze a come back is csak néhány évig tartott, elsősorban a személyi ellentétek miatt. Mindez már történelem, s hogy lesz-e még valaha Modern Talking, azt csak találgatják a rajongók. Én azt mondom, ne legyünk telhetetlenek, vegyük elő kedvenc albumunkat, s idézzük fel legszebb emlékeinket, mert bizony elég sok van...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése