2016. 11. 17.

Morning Show

Ennyi volt? Vége? Erre a kérdésre csak kevesen tudják a választ, de nagyon úgy tűnik, ma végleg elhallgatott a Class FM reggeli műsora, a Morning Show, s vele együtt hamarosan maga a rádió is. Hét éve egy biztos pont volt a reggeli kávé mellé, vagy nekem például munkába menet. Szerintem többen azt hitték meghibbantam a buszon, hiszen  csak folyamatosan röhögtem... A sok poén mellett rendkívül érdekes, figyelemfelkeltő beszélgetések, aktuális témák, jótékony cselekedetek jellemezték a műsort, amit Sebestyén Balázs, Vadon Jani, Rákóczi Feri hármasa tett ki. Ők így voltak egy egész, három különböző karakter,  de a cél mindig egy és ugyanaz volt, szórakoztatni. De közbeszólt az élet (?), vagy ki tudja mi, de én biztos vagyok benne, hogy hamarosan találkozni fogunk Velük, nem elveszett legények!
Addig is pedig köszönet az elmúlt 7 évért, a reggeli ébredések megkönnyítéséért!

Az autogramkérésemet, amit e-mailben kértem, nagyon kedvesen fogadták, s kaptam még egy kis ajándékot is mellé, még 1x ezer köszönet!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése