2017. 04. 23.

Daniel Radcliffe

Őszintén szólva nem vagyok egy nagy Harry Potter - rajongó. Persze én is megnéztem, hiszen sokan lázban égtek a 2000-es évek elején, mikor feltárult ez a varázslatos világ. Daniel akkor még csak tizenéves volt, ám már akkor világossá vált, kétségtelenül tehetséges. A J.K. Rowling által jegyzett széria mellett még említésre méltó "A fekete ruhás nő", "Szarvak" vagy 2016-ban a "Szemfényvesztők 2", ahol furcsa volt látni egy negatív figura szerepében. Hiába, vannak olyan fizimiskájú emberek, akiket csak pozitív hősként tudunk elképzelni. No számomra ő pont ilyen, így mindig is az kis Harry marad Roxfortból.
A  levelet Londonba címeztem, ahol a  "Rosencrantz & Guildenstern Are Dead" című darabban játszott éppen. Egy hónap elteltével az alábbi pp-t kaptam vissza.

Daniel Radcliffe
The Old Vic
"Rosencrantz & Guildenstern Are Dead"(No longer valid)
The Cut
London SE1 8NB

Küldve: 2017.03.20.
Vissza:  2017.04.20.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése